loader image

Ετήσιο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα ”Ψυχοκινητική Ανάπτυξη Παιδιών Προσχολικής – Σχολικής Ηλικίας & ΑμεΑ”

Σκοπός του προγράμματος ”ψυχοκινητική ανάπτυξη Παιδιών Προσχολικής – Σχολικής Ηλικίας & ΑμεΑ” είναι να εκπαιδεύσει τους παιδαγωγούς που δουλεύουν με παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας και με παιδιά με ειδικές ανάγκες στην προσέγγιση της VERONICA SHERBORNE. Η συγκεκριμένη μέθοδος χρησιμοποιείται από πολλά σχολεία του εθνικού συστήματος παιδείας της Αγγλίας.

Η VERONICA SHERBORNE χρησιμοποιώντας την θεωρία της ανάλυσης της κίνησης του Laban δημιούργησε ένα σύστημα κινητικών δραστηριοτήτων, που στοχεύει

Α. Στην φυσική – σωματική ανάπτυξη
Τα παιδιά μαθαίνουν
• να αισθάνονται “σαν στο σπίτι τους” μέσα στο ίδιο τους το σώμα
• να χρησιμοποιούν και να ελέγχουν το σώμα τους με πολλούς και διαφορετικούς τρόπους
• να αναπτύσσουν ολοκληρωμένες ικανότητες τις οποίες μπορούν να εφαρμόσουν σε οποιαδήποτε κινητική δραστηριότητα χρειαστεί.

Β. Στην ανάπτυξη της προσωπικότητας του παιδιού
Τα παιδιά
• αναπτύσσουν μια ισχυρή αίσθηση του εαυτού τους και της ταυτότητάς τους,
• αποκτούν εμπιστοσύνη στις ικανότητές τους,
• μαθαίνουν να χρησιμοποιούν πρωτοβουλία και εφευρετικότητα,
• ευαισθητοποιούνται στις ανάγκες των άλλων και γίνονται πιο ικανά στην επικοινωνία.
• Βελτιώνουν την ικανότητα της εστίασης και της προσοχής

ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ

ΕΞΕΛΙΚΤΙΚΕΣ – ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΕΣ ΚΙΝΗΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ (VERONICA SHERBORNE). Εξετάζει αναλυτικά σε θεωρητικό και σε πρακτικό – βιωματικό επίπεδο την θεωρία της Veronica Sherborne και πως αυτή εφαρμόζεται στα παιδιά.
ΕΞΕΛΙΚΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ – ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ Εισάγονται οι σπουδαστές σε μερικές από της σπουδαιότερες θεωρίες της εξελικτικής ψυχολογίας. Μελετάται η ψυχολογική ανάπτυξη του ατόμου από την βρεφική ηλικία στη παιδική, εφηβική μέχρι την ενηλικίωση. Εξετάζεται ένα εύρος διαφορετικών θεωριών όσον αφορά τη φυσική, νοητική, συναισθηματική και κοινωνική ανάπτυξη του ατόμου
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ (Laban Movement Analysis, kestenberg)
Εισάγει τους σπουδαστές στις μεθόδους και τα συστήματα παρατήρησης και ανάλυσης της κίνησης, εξετάζει την θεωρία του Laban δίνοντας το ολοκληρωμένο κινητικό προφίλ του ατόμου και πως αυτό συνδέεται με την προσωπικότητα, τον νοητικό και τον συναισθηματικό τομέα του παιδιού. Επίσης, αναλύει την θεωρία kestenberg συσχετίζοντας τους κινητικούς ρυθμούς του σώματος του παιδιού με τα ψυχοσεξουαλικά στάδια ανάπτυξης του Freud.
ΕΙΔΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΠΑΙΔΙΩΝ Γίνεται μια εισαγωγή στα κύρια διαγνωστικά χαρακτηριστικά παιδιών με ειδικές ανάγκες όπως για παράδειγμα αυτισμός, νοητική υστέρηση, διαταραχές συμπεριφοράς, αναπτυξιακές διαταραχές, ψυχώσεις κ.α. και στον τρόπο που εφαρμόζεται η θεωρία την Veronica Sherborne σ’ αυτές τις κατηγορίες παιδιών.
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΞΑΣΚΗΣΗ Στο τέλος του προγράμματος οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να εφαρμόσουν την μέθοδο σε παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας με την καθοδήγηση του κου Ζάχου

Το σεμινάριο απευθύνεται σε παιδαγωγούς, ειδικούς παιδαγωγούς, εργοθεραπευτές, καθηγητές φυσικής αγωγής & ειδικής ΦΑ, καθηγητές χορού, και γενικότερα σε όποιον έχει ειδικό ενδιαφέρον για τα παιδιά αυτής της ηλικίας.

Το σεμινάριο είναι διάρκειας 40 ωρών και θα γίνεται ένα Σαββατοκύριακο το μήνα κατόπιν συνεννοήσεως από τον Σεπτέμβριο 2023 – Μάιο 2024

Η ισχύουσα τιμή είναι 1000€ ενω για φοιτητές, ανέργους & υποαπασχολούμενους είναι 800€.

Με την ολοκλήρωση δίνεται βεβαίωση παρακολούθησης.

Για την ταυτόχρονη παρακολούθηση του Εκ. Προγράμματος Χοροθεραπείας και της Ψυχοκινητικής Ανάπτυξης η τιμή συμμετοχής και για τα δύο προγράμματα είναι 2000€

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΜΕΧΡΙ 20 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2023

Ψυχοθεραπευτικό κέντρο Σαράντη
Παπαδιαμαντοπούλου 11
Αθήνα 115 28, Ελλάδα

τηλέφωνο: +30 693 25 30 516
email: zaxos@lar.forthnet.gr
website: dimitrioszaxos.com